![]() |
R O M Â N I A
PRIMĂRIA COMUNEI CURTEŞTI
JUDEŢUL BOTOŞANI
localitatea Curteşti, cod poştal 717110, cod fiscal 3433866, tel/fax 0231/584001
site: www.primariacurtestibt.ro; email: primaria.curtesti@yahoo.com
|
![]() |
1. Hotărârile cu caracter normativ ale Consiliului Local al Comunei Curtești și procesele-verbale ale ședințelor ordinare și extraordinare ale Consiliului Local al Comunei Curtești (hotărârile Consiliului local care au caracter individual se comunică numai persoanelor interesate sau organelor/instituțiilor care potrivit competențelor au dreptul să solicite astfel de informații);
2. Dispozițiile cu caracter normativ emise de Primarul Comunei Curtești, (dispozițiile primarului cu caracter individual se comunică numai persoanelor interesate sau organelor/instituțiilor care potrivit competențelor au dreptul să solicite astfel de informații);
3. Expunerile de motive, rapoartele de specialitate, referatele care stau la baza emiterii/adoptării actelor administrative cu caracter normativ;
4. Rapoartele anuale întocmite potrivit Legii 52/2003 privind transparența decizională și Legii 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public;
5. Componența nominală a Consiliului local al Comunei Curtești , inclusiv apartenența politică și a comisiilor de specialitate;
6. Regulamentul de organizare și funcționare a Consiliului Local, regulamentul de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al primarului, regulamentul de organizare și funcționare al serviciilor publice aflate in subordinea Consiliului local, regulamentul de ordine interioară;
7. Rapoartele anuale de activitate întocmite de către consilierii locali și viceprimarul comunei;
8. Documente care conțin date statistice la nivelul unității administrative teritoriale;
9. Raportul primarului privind starea economico-sociala si de mediu a al Comunei Curtești;
10. Bugetul local de venituri si cheltuieli;
11. Bilanțul contabil;
12. Contul de execuție bugetară;
13. Situații privind stadiul lucrărilor de investiții;
14. Publicațiile de vânzare în cadrul procedurii de executare silită;
15. Publicațiile de căsătorie;
16. Citațiile trimise de instanțele judecătorești în cadrul procedurii de citare prin afișare;
17. Declarațiile de avere și interese depuse conform Legii nr. 176/2010;
18. Lista actelor normative potrivit cărora primarul poate constata contravenții și aplica sancțiuni;
19. Planul urbanistic general, regulamentul de urbanism, planurile urbanistice zonale, planurile urbanistice de detaliu, planurile de situație ;
20. Documentațiile cu caracter tehnic, documentațiile de urbanism și amenajarea teritoriului, precum și celelalte reglementări urbanistice care au stat la baza autorizațiilor de construire/desființare (se pot consulta exclusiv la sediul Primăriei, numai de cei care pot face dovada că sunt direcți interesați sau potențial afectați de prevederile acestora);
21. Lista certificatelor de urbanism și a autorizațiilor de construire/desființare eliberate;
22. Nomenclatorul stradal;
23. Situația statistică privind activitatea de stare civilă: numărul nașterilor, căsătoriilor, deceselor și alte asemenea;
24. Lista beneficiarilor venitului minim garantat;
25. Documentațiile privind vânzarea/cumpărarea, închirierea, concesionarea, darea în folosință gratuită a unor imobile din domeniul public/privat al comunei Curtești;
26. Documente privind organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante;
27. Nivelul impozitelor și taxelor locale stabilite potrivit hotărârilor Consiliului local, facilitățile fiscale de care beneficiază anumite categorii de cetățeni;
28. Relații de colaborare sau parteneriate cu autoritățile publice din țară și din străinătate, înfrățirea cu alte localități din străinătate;
29. Lista certificatelor de producător eliberate;
30 Caietele de sarcini care stau la baza organizării și desfășurării licitațiilor publice;
31. Lista achizițiilor publice, servicii și lucrări;
Notă: conform art.5 alin.(1) lit. h) din Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public